8 marca 2017

Wielkanoc

Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami. Dziś pokażę ozdoby, które zrobiłam w poprzednie święta. W tym roku mam głowę pełną pomysłów ale będą to przedmioty w zupełnie innym klimacie. Ale to wkrótce..




  
Święta w brązach. Bardzo lubię motyw piór. Drewniane jajka na patyku ozdobiłam wzorem z serwetki. Na koniec pokryłam jajko lakierem szklącym. Podwójna warstwa daje wrażenie ceramicznej powłoki i fajnie uwidacznia wzór.

Niebieski. Chyba mój ulubiony wzór. W tym roku zrobię więcej ozdób w tym klimacie. Dla mnie jest bardzo przejrzysty, kontrastowy i bardzo ładnie komponuje się z bielą.


Róże i szarości. Może nietypowy wzór na jajko wielkanocne ale uważam, że ma swój urok. Ale kto powiedział, że wielkanocne ozdoby mają kojarzyć się wyłącznie z kurą i zającem?


Wzór kwiatowy. Łąka kwiatowa na jajkach, zającu i baranie :) 


Czerwień. Bardzo rzadko używam odcieni czerwieni. Zawsze mam problem z tym kolorem. We wnętrzu czy dodatkach. Trzeba być bardzo ostrożnym ale niektórym się udaje.


Nie życzę jeszcze Wesołych Świąt bo wkrótce mam zamiar wkroczyć z nowymi pomysłami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz