27 lipca 2017

Teddy Bear

Kiedy w moim życiu pojawiły się dzieci ogromną przyjemność sprawia mi robienie pudełek i innych drobiazgów do pokoju maluchów. Ostatnio znalazłam papier ryżowy z wzorem jak ze starej ryciny. Skojarzył mi się ze strychem, drewnianą skrzynią i zapomnianymi zabawkami. Pokoje dziecięce stylizowane na stare bardzo mnie fascynują. Dużo w nich magii, zakamarków i tajemnic. W takim stylu postanowiłam zrobić komplet: pudełko i zawieszkę.




Wykorzystałam pudełko przeznaczone na herbatę. Ma w środku cztery przegródki. Materiały: serwetki, wzór misia wycięty z papieru ryżowego, okrągły dekor,drewniane gwiazdki, sznurek kupiony w sklepie ogrodniczym, konturówki i szklane koraliki. Trochę bejcowania, klejenia, cieniowania, kropkowania i złocenia i KONIEC!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz