21 września 2018

Lama

Postanowiłam iść z duchem czasu i zacząć nadążać trochę za modą.. dlatego znalazłam serwetkę z lamami i tak powstał komplet: piórnik i kubek na długopisy. Fajny zestaw na biurko. Dla małych i dużych. Próbowałam się wgryźć w temat: czym się różni lama od alpaki...ale jak wyskoczyła mi nazwa guanako to zakończyłam wgryzanie. Niech zostanie lama. Bardzo fotogeniczne zwierzątko, dobrze prezentujące się na drewnianych przedmiotach :)


Wielkość pudełka na kredki lub długopisy: 25 x 15 x 5,5 cm. Pudełko ma odsuwane wieko. W wieczku otwór ułatwiający otwieranie. Całość pomalowana farbą kredową i ozdobiona papierowym wzorem. Dodatkowo na boku piórnika został umieszczony napis. Wszystko kilkukrotnie polakierowana wodnym, bezbarwnym lakierem z połyskiem. Kubek został ozdobiony i wykończony dokładnie w ten sam sposób.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz