24 września 2018

Pudełko "Wieloryb"

Dzisiaj wspomnienie wakacji. Morskie klimaty, które tak lubię. Może ten silny wiatr mnie tak poniósł, że postanowiłam wykorzystać dekory leżące w szufladzie. Te kształty wielorybów zostały wycięte specjalnie dla mnie. Nie są to kupione "gotowce". Każdy ma inny kształt. Pudełko na wieczku ma dość nowoczesny wzór i kolorystykę. Ale żeby nie było tak nudno wymyśliłam, że można je trochę podrasować. Dlatego wygląda jak wypłukane przez fale. Użyłam szlifierki i delikatnie pozdzierałam fragmenty wzoru.Do tego transfer i główni bohaterowie - wieloryby.


Wielkość pudełka: 16,2 x 16,2 x 6 cm. Pomalowane zostało farbami kredowymi i dokładnie polakierowane. Lakier jest wodny, z połyskiem i bezbarwny. Jedynie dekory zostały zabezpieczone lakierem na bazie żywicy.Używa się go np. do biżuterii ale super się sprawdza na płaskich powierzchniach. 


Jeden wieloryb jest subtelnie ukryty na boku pudełka ;)


Kolejny skacze w środku na falach!




Ahoj!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz