16 października 2017

Be Foxy

Witam, ten wzór serwetek leżał w szufladzie ponad rok. Lis był wtedy bardzo modny. Nie z tego powodu rzuciłam się na tą paczkę papierowych serwetek ;) , po prostu ta kolorystyka i wzór bardzo mi się spodobały. Miałam nawet wizję leśnego pokoju dla moich dziewczynek ale mijał miesiąc za miesiącem i wizja stopniowo się oddalała. Postanowiłam wrócić do tego pomysłu. Nie wiem czy lis jest nadal w trendach..może są to flamingi a możne nawet one już nie. To nie ma znaczenia. Lis jest rudy, lis jest super!


Komplet z drewna sosnowego: skrzynka z uchwytami i dekor w kształcie serca. Komplet pomalowałam białą i turkusową farbą akrylową. Całość zabezpieczyłam wodnym lakierem bezbarwnym. Dekor ma zawieszkę ze sznurka jutowego. Dodatkowo nawlekłam na niego koraliki w kolorze czarnym i turkusowym. Zapraszam do oglądania!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz