19 października 2017

Z głębin

Witam. Dziś chciałam wrócić do wakacyjnych chwil. Może nastroiła mnie pogoda i chęć zatrzymania chociaż na trochę lata i słońca. Zajrzałam do pudła w którym trzymałam pamiątki znad morza. Patyki wyrzucone na brzeg, muszle i gliniane ryby. Muszę się przyznać, że mam słabość to ceramicznych gadżetów. Przywożę je bo czuję, że są niezbędne a potem lądują w szufladach i pudłach bo w efekcie nie lubię ich rozkładać w dużych ilościach..kończę już i przedstawiam komplet. Lusterko i piórnik, który może być również miejscem na drobiazgi.


Kwadratowa ramka ma wyjmowane lusterko więc można ją wykorzystać w różny sposób.Wymiary: 25 x 25 cm, otwór 9 x 9 cm. Piórnik prostokątny o wymiarach: 7 x 20 x 4 cm. Ma ozdobne zapięcie. Całość pomalowana farbą akrylową w kolorze białym. Ozdobiona wzorem rybnym ( nie brzmi to zbyt dobrze..) Jeszcze raz..ozdobiona wyciętymi rybami różnej wielkości w kolorystyce morskiej. Komplet zabezpieczyłam satynowym, bezbarwnym lakierem. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz