22 października 2017

Magicznie

Długo analizowałam jaką roślinę przedstawia rysunek na serwetce. Przypomina mi dziewięćsił. Nie wiem czy to on ale bardzo bym chciała. To magiczna roślina. Wzór jest jak akwarelowa rycina. Dobrałam do niej miętowy papier w stylu marokańskim. Jest bardzo delikatny i tworzy ciekawe tło. Znalazłam też transfer, który umieściłam na pudełku i chusteczniku. Dzięki temu powstał pasujący do siebie zestaw, klimatyczny i niepowtarzalny. Podobno nalewka z dziewięćsiłu stosowana była jako afrodyzjak..pudełko kwadratowe plus pudełko na chusteczki świetnie sprawdzi się w sypialni.

 
Wymiary kwadratowego pudełka: 16 x 16 x 6 cm. Pudełko na chusteczki z wysuwanym dnem: 13 x 26 x 8 cm. Komplet pokryty bejcom w kolorze popielatym, wzór numeru przeniesiony metodą transferu. Chustecznik posiada metalowe narożniki a pudełko ozdobne zapięcie. Całość zabezpieczona lakierem bezbarwnym z połyskiem.




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz